äntligen

nu har jag äntligen fått det fint här på bloggen :) TACK erika! :D

annars har det inte hänt så mycket nytt, håller på & planerar helgen. snällasnällasnälla, låt det blir som jag vill!
Kommer bli en minst sagt fullsatt helg isf, men vad gör man inte för -pip- ? (A) liksom jaa, det fredag&lördag, så födelsedagskalas på söndag :) Lilla Philip fyller ju 3 den 14:e :O vad stor han börjar bli!

Det var ju chatt med emd på expressen igår, lyckades roffa åt mig två svar ;P svaren finns printade på bdb.

Neej det får bli ett kort blogginlägg nu, ska fortsätta med skolarbetet.
skriva en berättelse om mig själv på minst 6 kapitel på engelska! :| jag som verkligen är såå bra på engelska ^o)
aja, har kommit typ halvvägs iaf :P

kanske skriver mer senare.
ha det så bra.
puss&kram<3
// anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0