torsdag

ojsan, fortfarande inga komentarer? ;o
haha jaja, var på öppethus på GUC i u-sala igår med mamma&lollo. Verkar riktigt bra :)

Sjunde himlen har ju börjat gått på eftermiddagarna igen, som jag har saknat det :D
& jag riktigt ÄLSKAR tvillingarna, såhäääääääääääär x 21492105901205 söta (A) lalala.

wops, kom precis på att jag inte har rättat engelskaberättelsen (A) det var ju därför jag gick ner med datan x) haha.
smart anna!
äsch, det får bli imorrn :P
ska sätta mig på moppen & åka bort till b-hus en sväng nu ;)

ha det så bra.
puss&kram<3
// anna.


Kommentarer
Postat av: sarah :)

Hej :D

vad heter du på ds.se :D ?

kram <3

2008-07-03 @ 20:45:20
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0