torsdag

alltså fyfan vad patetisk.
visst har jag hört förut att folk tycker jag är töntig & sånnt bara för att jag gillar danny, men detdär var droppen.
att du ens orkar lägga ner tid på det, jag fattar inte.
& saker som inte ens är sant, vad får du ut av det? :S
för det första - jag är INTE kär i danny, han är min "idol", eller igentligen så är han mer än en idol, han HJÄLPER!
för det andra - jag har inte träffat danny 30 ggr & vunnit en träff med honom, vad får du allt ifrån? :S
bara för att jag tog åt mig ALLT förut så betyder det inte att jag är samma person nu, tvärt om lilla du, du känner inte ens den anna som finns idag. jag har förändrats SÅ mycket sen vi sågs sist & du vet inte ett dugg om mig&mitt liv nu.
ta reda på Riktig Fakta innan du säger nånting nästa gång!

det var allt som jag ville just nu.
<3 // anna.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ååh, du anar inte hur glad jag blir :)
tack så mkt!
addat nu, sen får vi väl se när du kan fixa!
måste tänka ut lite bilder ändå så ;)
men tack, verkligen :)

2008-04-10 @ 22:52:32
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se
Postat av: en som följer inläggen mellan aennenna &sjögäddan

men hörru, jag måste säga i mot dig. jag har vart in på din bdb och där stod det under någon bild att du träffat danny 30 ggr. så där har du nog kanske inte rätt att säga i mot stumpan.

2008-04-11 @ 08:13:15
Postat av: Sjögäddan

ååh :)

Well du vet ju dressen nu gumman till min blogg!

2008-04-11 @ 08:59:00
URL: http://nogg.se/sjögäddan
Postat av: Anonym

Anna - om du inte tar åt dej varför skriver du tillbaka då? ;)

2008-04-11 @ 09:08:06
Postat av: emelie

till "en som följer inläggen mellan aennenna & sjögäddan".
jag har inget med det här att göra ALLS. (jag vet inte om hon har lagt upp en bild där det stod att hon träffat Danny 30ggr) jag säger bara såhär: om hon har gjort det, var spelar det för roll? ni förstår inte varför vi tycker om Danny så ni ska inte lägga er i. hur gammal är du, sjögäddan? 6? låt hon tycka om vem fan hon vill och ta tag i era egna problem istället. tack och hej. puss på anna!

2008-04-11 @ 12:03:30
Postat av: Lollo

men herrgud jag förstår inte hur folk kan lägga ner tid på sånt! och som sagt anna är annorlunda idag, hon har bara förändrats på det året vi känt varandra! så sluta lägg dig i och lämna anna ifred! hon har INTE träffat Danny 30 ggr..varför tar du inte sann fakta ens! omoget.. älskar dig Anna!

2008-04-12 @ 11:03:49
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0