måndag

idag blev en stressig dag, & den skulle vart ännu stressigare om dom inte varit så snälla.

ok, känner att det kanske inte var så värst många som fattade detdär så lika bra att ta allting från början x)
allt började med att mamma kom upp & väckte mig åtta, då hade jag sovit några få fnuttinuttiga timmar men det var bara att hasa sig upp & slänga i sig ett par mackor. FEL bröd på köpet också, mina fina små mackor hade visst gått ut i datum. sen bra det av till skolan, & villa harmoni. men blev bara kvar där en stund sen stack jag&mamma hem igen.
tio över ett var det bara att sätta sig på en buss ner till tierp för att sitta & snacka med en läkare i en kvart & sen stressa iväg till bussen igen för att åka ytterligare 55 minuter hem igen.
skulle igentligen ha vart hos tandläkarn idag också, men där kommer vi till varför dom var så snälla.
det gick nämligen inga bussar som passade, skulle vara hos läkarn i tierp 14.00 & sen hos tandläkarn i s-skär 15.30 så det var bara att ringa & säga som det var till tandläkarn & dom sa att vi inte behövde betala iom att det var söndag igår så då kunde vi ju inte lämna återbud :P
jaja, nu ska jag kila iväg till lollo :)
ska baka kladdkaka & sen plugga :D

grattis till annika som fyller år idag btw!

ha det så bra allihopa.
puss&kram<3
// anna.



slänger in en bild som jag fixade till idag.
image22

- tog bort halsbanden
- jämnade ut huden lite
- la till lite rött på kinderna
- la till lite lilarött läppstift
- la på lösögonfransar
- la på lite kajal
- ändrade ögonfärgen
- gjorde håret lite mörkare upptill

är det nått jag kunde ha gjort mer/skippat? skriv gärna & säg vad ni tycker.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle skippat kinderna, det ser inte så äkta ut.. annars snyggt :)

2008-04-23 @ 22:11:00
Postat av: sarah

Skit snyggt tycker jag ! ;)

2008-09-27 @ 21:54:18
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0