fredag

jaadu, skrivandet fortsätter.
du säger att du inte förstår varför jag lägger ner tid på att skriva ett blogginlägg om det du skrev & nu har du i själva verket skrivit TRE inlägg. lite dubbla budskap tror jag?
jaja, pallar inte direkt bry mig faktiskt, du får tro vad du vill. tycker du att jag tar åt mig så låter jag dig faktiskt göra det, men du ska veta att jag igentligen inte gör det.
sabla osis alltså :P

& en gång för alla, jag har aldrig sagt & kommer aldrig säga sålänge det inte är sant att jag har träffat danny 30 ggr när jag har sett honom 18.

& varför börjar du skriva om emelie också? hon sa bara som det var & som hon tyckte.
ska jag börja klanka ner på dina kompisar också?


palla skriva mer nu.
hejs allihopa.
jag älskar er<3
// anna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja börja klanka ner på oss:D
sofia sa ju faktist att Hon inte förstod varför du slösa tid på svara på inläggen, inte att hin inte förstod vaför HON gjorde de, hon vill väl det.
Men till skillnad från henne så "tar ju inte du åt dig" , MEN ÄNDÅ sitter du här o svarar ;) lite dubbel moral där med ? ;) puss o kram

2008-04-11 @ 16:45:39
Postat av: Anonym

hahah fortsätt att skriva på detta vis så kommer vi att få fler roliga läs-stunder! :'D

2008-04-11 @ 16:59:16
Postat av: fija

tre har blivit till fyra hjärtat

2008-04-12 @ 15:05:49
URL: http://nogg.se/sjögäddan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0