kväller

hallojsan!
sorry för att jag inte har upptaderat nå tidigare idag fast jag lovade att jag skulle berätta om i lördags, men har haft fullt upp med att packa typ hela dagen :P drar ju till orsa imorrn & firar midsommar, & så blir det danny på lördag! ;D



men iaf, i lördags då..

jag&mikaela hade ju då alltså planerat ihop en liten överraskningskväll för linn som fyllde år i veckan, så runt ett stack jag ut till kiosken & mötte upp mikaela, hem hit igen & lasta av hennes grejer & sen stack vi iväg till affären för att handla. kom sen ut därifrån ca 210 kronor fattigare, varav 82 kronor gick till godis (A) haha wops, var kanske inte meningen att det skulle bli såååå mycket (A)
men iaf, hem hit igen där vi började skära upp grönsakerna till tacosen, dukade, fixade det fint & sen vid fyra stack vi ut till kiosken igen & gömde oss bakom anslagstavlan tills linns mamma kom & svängde in med bilen :P
linn som fortfarande inte visste ett dugg (hon visste inte ens att hon skulle hit, mamma hennes hade sagt att dom skulle ut & fika xD haha) satt så fint där i framsätet med ögonbindel & hörselkåpor, så när hennes mamma hade sagt hejdå började vi fint att leda henne hem till mig. väl innanför dörren fick hon äntligen av sig sakerna & såg att det var vi, & behöver jag säga att hon blev överraskad? x) HAHA.
satte oss sen & åt & lite sådär, linn var lika chockad fortfarande x) stackarn skakade ju, typ xP hoppsan (A)
spenderade sen kvällen med lite wiispel, gick ut & gick en sväng & spelade in världens finaste video (länkar i slutet), stack hem till mikaelas farmor en sväng där det var fullt med folk typ.. hem igen & tittade på lite film & käkade godis innan vi tog en till sväng bort till mikaelas farmor där det hade minskat på folk, så satt där & snackade ett bra tag innan vi stack hem igen & la oss i sängarna & tittade på film igen :)


ja, det var väll lite om i lördags iaf :P

& somsagt, sticker till orsa imorrn & är där tills på söndag, & kommer förmodligen inte att ha tillgång till något internet, så kommer inte bli någon uppdatering ;P men uppdaterar förmodligen på söndag när jag kommer hem, för som det ser ut nu sticker jag ut på äventyr igen redan på måndag & är borta tills onsdag igen ;D waha. varför vara hemma när man kan vara ute på vägarna liksom? ;)






visst dansar vi fint? ;D HAHA.

Kommentarer
Postat av: Malin Jönsson

Snygglig dans nu gjorde ;) xD haha

2011-06-22 @ 22:35:12
URL: http://drinkmilkshake.blogg.se/
Postat av: Malin Jönsson

Svar2: Ja jätte ;D

2011-06-22 @ 22:47:23
URL: http://drinkmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0