dag 5..

..Vad är kärlek?

Ja vad är kärlek, egentligen? kärlek kan vara så mycket, kärlek till en pojk/flickvän, kärlek till familjen, kärlek till vännerna, jaa ni fattar :P
jag skulle egentligen kunna sitta & skriva en halv roman om kärlek & vad kärlek är för mig, men just nu känner jag mig lite.. off liksom... är trött, har en massa tankar som snurrar i huvudet, borde nog egentligen gå & lägga mig..
så jag får nog helt enkelt skippa det just nu, återkommer nog någon annan dag om just det ämnet.






träffade iaf världens bästa grabbar på media markt idag, mycketmycket skönt måste jag säga!
det behövdes verkligen, så som jag mår för dagsläget..
men berättar mer om det imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0