lördagkväll

igår när mamma kom hem satte vi igång & andventspyntade hela huset & gjorde det mysigt, & sen lagom till idol myste vi till det extra mycket med glögg :') mumma.

idag fick jag&mamma nå ryck & satte igång & bakade både pepparkakor & lussebullar som vi inte har gjort på säkert 10 år, & så tog jag in datorn till köket så att vi kunde lyssna på världens kanske bästa julskiva samtidigt ;D waha. & neej, det var inte jag som kom med den idén faktiskt! xP
sen när allt var klart kom mormor&morfar hem hit för lite fika, det är sjukt vad lite vi ses för att bo på varsin sida om skutskär (vilket tar 10-15 minuter med bil att åka)


så som ni kanske redan har förstått så blev det inge stinsen idag, hittade inte på någon att åka med så jag fick spara pengarna ist :P





                                                                                                                                       over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0