lördag

har jag sagt att jag bara ÄLSKAR grabbarnas julskiva? om inte; JAG ÄLSKAR DEN SÅHÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET!!!
det är verkligen den perfekta mysskivan nu såhär i höstmörkret, & tänk om ett par veckor när man ska börja baka allt julgodis vad perfekt den kommer bli då :)


ni som har spotify kan klicka på länken nedan för att få ett litet smakprov
E.M.D. – Välkommen hem
detta är då första singeln, & alla intäkter från den kommer gå direkt till stadsmissionen.




skivan säljs på ica till förmån för childhood för endast 79 kronor med ica-kortet , annars 149 , så spring nu till närmaste icaaffär & köp den ni som ännu inte har gjort det ;D


Kommentarer
Postat av: Jossan

Den är jättttttefin :)

2009-11-22 @ 16:07:41
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja skivan är verkligen jättemysig. jag lyssnar på den minst fem gånger idag. Jag måste tvinga mig själv att inte lyssna sönder den...

2009-11-23 @ 21:55:19
URL: http://soffys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0