tisdag

så var ännu en helg över..

fredag:
bara ta det lugnt, lollo ringde på eftermiddagen & var lite pratsjuk & det slutade med att jag tog bussen in till stan & sen vidare till b-hus där jag blev totalt utklassad av patric i snowboardspelet xP waha.
blev inte där så värst länge för det visade sig att grannarna skulle komma över & spela lite kort, tro det eller ej men jag har inte träffat dom på typ hela vintern! det är helt sjukt vad instängd man blir under domhär kalla vintermånaderna.
men jaa, det var trevligt iaf.

lördag:
vaknade upp & fick veta att vi var helt utan varmvatten, inte allt för trevligt nej.
sen bar det iväg in till stan/valbo med mams&paps för lite sänggavelletande, började med affärerna inne i stan men där fanns det inte så mycket så vi stack ut till ikea där vi började med att slänga i oss lite mat.
hittade dock ingen sänggavel men fick med mig lite annat hem, en stooooor svart hylla där jag kan ha min fina grissamling på, en skivhylla & en ny papperskorg ;D
sen bar det av hem igen för att kolla på andra chansen & bara slappa.

söndag:
fortfande inget varmvatten så under eftermiddagen stack jag&mamma iväg till mormor&morfar för att duscha av oss lite, & sen blev vi kvar där ett tag & fikade.


igår tog jag bussen in till stan för en fikadate med lollo, alltid lika mysigt att bara sitta & prata.
efter några timmar på stan ,där jag förövrigt hittade ett par jäättesöta skor, åkte vi hem till henne & tittade på senaste gossip girl-avsnittet, jaa jag är fullkomligt förälskad i den serien!!


aja, det var dom senaste dagarna i korta drag.
& nej, vi har FORTFARANDE inget varmvatten
-.-
det var nån rörmokarsnubbe här för nån timme sen & kollade värmepumpen så vi får väll se vad som händer&sker.

. <3
// anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0