utmanad

Jag blev utmanad av Sarah aka tandis

Regler:
1; Länka till den som har utmanat dig.
2; Berätta sju sanningar om dig själv.
3; Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4; Skriv ett medelande i de 7 personernas bloggar så att dom vet om utmaningen.

Sanningar om mig:
1. Jag avskydde danny när han var med i idol
2. jag är rädd för att gå runt här i skutskär
3. jag är jätteblyg när det kommer till att göra nya saker/träffa nya människor
4. men när det kommer till att åka ut på spelningar är jag för det mesta rätt framåt
5. jag har världens fobi för sprutor, spindlar (all sorts kryp) & ormar
6. jag får panik om jag är utan mobil, data, musik & lypsyl mer än en dag
7. jag är överlycklig över att jag inte har kontakt med mina gamla kompisar från förr (bortsett från en person)

Jag utmanar:
1. Jossan
2. Alicia
3. Malin
4. Em
5. Erika
6. & sen kommer
7. jag inte på nå fler

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du överlycklig att inte ha kontakt med dina gamla kompisar? :P

2009-02-07 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0