onsdag

jag vet att jag har vart lite off på senaste tiden igen, har helt enkelt inte haft nån motivation till att blogga..
likadant vad gäller typ fotograferingen & allt, & jag har hört att det är fler som känner samma sak.. mysko alltså, måste vara nånting i luften xP hahaha.


nej men, just nu sitter jag hemma hos lollo, råkade bara sno hennes data (A) waha. vi har vart & handlat inför imorrn, myspys i f-vik :')


i söndags var vi(jag&L) ju ut & åkte tåg igen, till borlänge denhär gången.. mycket trevligt måste jag säga, erik fick sin present & danny tiggde kramar ;D


nu börjar det lukta mat där nerefrån & det gör att min mage kurrar ännu mer, MATMATMATMATMAAAAAT!!

återkommer med lite bilder från borlänge & sådär.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0