onsdag

jaa kära folk, sitter åter i skolan & har lunch :P
ingen god mat idag, så det gick fort & sen tillbaka till datasalen :)
har hållt på med anonser innan, gick igenom dom som vi tagit med oss & sen gick göran igenom hur vi skulle göra för att skapa en egen. men hann inte mer än att börja så skulle vi iväg på klassråd & sen fick vi ta tidigare lunch efter det.
vet faktiskt inte när vi börjar igen :O halv ett kanske? tjaao, vi får väll se när allt folk börjar samlas & göran kommer tillbaka ;D

annars har det inte hänt så värst mycket, har vart sjuk ett tag nu, icke icke bra.
men nu är jag tillbaka med friska tag ;)
imorrn är det teambuildning i hemlingby, jag som skulle möta jossan efter skolan! :O jaa vi får väll se hur det blir med det, kanske att hon kan komma dit så slipper jag ner på stan & sen tillbaka hem ;P

fullt i datasalen nu, mycket populärt att tillbringa rasterna här. vad kan det bero på? lala (A)

nej, nu får vi faktiskt ta & börja tycker jag! vill ha tillbaka "min" data :P maha.

bdb nästa nu!

ha det så bra allihopa.
puss&kram<3
// anna.

Kommentarer
Postat av: Lollo

varför ska du möta Jossan? och när slutar du i morgon? :) pussälskardig!

2008-09-10 @ 13:43:50
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: anna

Lollo: vi ska utbyta lite grejer! ;) maha.

& jag vet inte när vi slutar, vi får se :P

puss älskardig<3

2008-09-10 @ 14:13:14
URL: http://aennenna.blogg.se/
Postat av: Lollo

okeej då vet jag x) men vi kanske kan ses i morgon? xD pussälskardig!

2008-09-10 @ 14:15:00
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0