lördag

jaa & vad gör jag hemma en lördagskväll kan man fråga sig?
INTE ETT DUGG, är svaret.

sajko är ju på besök hos lollo under veckan, men idag skulle dom på nå helloweenparty så det sket sig :P haha.

har lagt in alla låtar jag hade på hårddisken i låtlistan så får det gå bäst fan det vill :P
kan vara trevligt att lyssna på lite gammla låtar också.

jaja, jag&erika kom just på att ingen andvänder d's gästbok för att skriva till honom utan för att göra reklam för sig själv ist x) snällt.

på tal om d', jag&em träffade ju grabbarna förra lördagen, dom hade en snabb signering i vallentuna innan dom stack ut med båten.
lika söta som alltid :D Blev tyvärr inga bilder iom att min kamera är inne på lagning, eller har varit iaf. ska hämta hem den imorrn.
"men självklart, det är inge roligt utan er!!"
"den är jättefin, passar dig jättebra, Du är snygg!"

nej lilla du, men DU är därimot. men tack endå :)

någon frivllig över 21 som har lust att åka båt 17-18/12 föresten? (aa)
villvillvillvillviiiiiiill!

menmen, har inte så mycket mer att säga nu.
tvkväll ikväll då, stjärnor på is & sing a long ;D

ha det så bra allihopa.
puss&kram<3
// anna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man måste ha med ngn som är över 23 är väl :/

Eller jag vet inte men mina föräldrar sa det och

dem åker kryssning 24/7 typ :p

2008-10-27 @ 15:33:26
Postat av: Anna

Anonym: Nej enligt cinderella ska man ha någon över 21, & helst någon som är släkt eller vad man ska säga.

2008-10-31 @ 18:25:14
URL: http://aennenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0