nytt år.

Jaa så var det nytt år igen, 08 kommer bli great!
2007 var såå bäst! träffat så många nya vänner & så :)
Lollo, Alicia, Emelie, Elin, Isabell, Emma, mm! TACK säger jag bara!
& Danny, om du bara visste vad du betyder!
Göken & Jx2, alltid lika roligt :)
Hudik&Småländ säger jag bara! <3
& sthlm med em & emd, såå bäst! right?

Ska ta & berätta lite om nyårsafton.
Pappa skjutsade in mig till lollo runt två ithink, så började vi fixa lite, dekorerade & duschade & så.
Sara va med också, så kom Emmy runt halv fem.
Halv sex gick jag&Lollo & hämtade Alicia vid kiosken, så mötte jag emelie runt kvart över sex :P
Sen satt vi bara uppe på lollos rum till sju, då gick vi ner igen & fixade maten.
Så käkade vi, sen lyssnade vi på musik & dansade & så, sjöng singstar ;D
Dannygänget ägde! ;D maha.
så dansade vi lite till & hade almänt kul.
Emelie stack runt tio.
Sen stack vi bort till kvarterslokalen till tolvslaget, skålade & så. Sen stack vi & tittade på lite raketer, gick runt & sjöng & så. Det gick inte att undgå oss x) haha.
Vid halv ett gick vi tillbaka & hämtade min mobil som jag hade glömt hemma & så, så stack Alicia & Emmy hem, & Sonja gick in till dom vuxna. Så gick jag, Sara & Lollo hem till Lollo igen runt ett, så satt vi & lyssnade på musik & så, sen gick Lollo tillbaka till lokalen & jag&sara stannade kvar & slappade, eller aa sara sov & jag spelade ps2 x) haha.
Så kom Rolf, Annika & Lollo tillbaka runt två-kvart över två, så bäddade vi & tittade på film till fyra :P
Vaknade upp igen runt halv tolv fast låg kvar i sängen & snackade till ett, gick ner & käkade lite & sen stack iväg till affärn, hyrde filmer, Bring it on & På smällen :P så blev det filmdag hela dagen :P


Nu ska jag ta nått & äta x)
hörs&syns.
puss&kram <3
// aannaa.



Kommentarer
Postat av: Alicia

ja det var en kul fest :)
Sköt om dig /alicia

2008-01-03 @ 00:54:00
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Lollo

Åååh, det var bara så BÄST!! :D har inte hfat så kul på lääänge!! :D tack för att du kom, och fint du skrivit också glöm INTE att jag ÄLSKAR DIG MEST!!!

2008-01-09 @ 15:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0