hej&hå..

pallar faktiskt inte sitta & skriva ner allt som har hänt sen sist, så slänger upp en bildbomd ist ;D

men måste bara säga att jag hade en superduperawesome dag&kväll i sundsvall i onsdags iaf! :')




receptionisten på hotelllet tyckte sagas&philips teckningar var så fina, så han satte upp dom på väggen :')


världens bästa brorsbarn! <3


typ 1 meter stor sköldpadda! :P


dvärgflodhästbeeebiiiiiis.


sagas nya favorittröja, behöver jag säga att hon var sjuuuukt stolt? ;D






jagälskardig! <3


jag hade ingen kamera med mig (som vanligt) så snodde några från rix's hemsida (A)


& FYFAN vad grym jason var!!


(jag&)jason derolus vattenflaska, tackar så mycket danny ;P HAHA.




& ja det är copyright på alla bilder! (förutom rix's bilder då, dom kan jag inte säga nått om)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0