torsdag

*hosthosthost*
ja, förkylningen har kommit tillbaka för typ.. 5:e gången på 2 månader -.-

men annars är det bra höll jag på att säga, eller aa skriva, men det är det ju inte alls..
min mage totalstrejkar igen, plus att jag har aaaaaaaaaaaaasont på hela högersidan! snart blir det nog att åka in till akuten & kolla blindtarmen igen, för på vårdcentralen gör dom ju inte ett skit!




plus att dom har börjat igen, att dom aldrig kan ge sig, & lära sig skilja på mitt & ditt -.-
iofs har jag själv lagt ut bilden, men inte på det stället!!




jaja, nu ska jag fortsätta att hosta sönder mig totalt här hemma..




                                                                                                                                             over and out<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0