bästbästbäst

jaa gårdagen var som överskriften bästbästbäst!
alltid lika söta!
ska ta & berätta från början.

pappa ringer & väcker mig, jag går upp & duschar & sen sätter mig vid datan ett tag. sen var det dags att göra sig klar, dvs smink & så. kollar på klockan, tyckte den stog på 12.30, men den stog på 12.39, & bussen skulle gå 12.35, jag ba: "SHIT!" stänger av datan, slänger på mig kläderna, kutar ut till busshållsplatsen & kan äntligen andas ut när emelie skickar ett sms & säger att hon slutar senare, så det var bara att gå hem igen & ta en senare buss.
så äntligen fick jag sätta mig på bussen påväg in till stan.
hoppar av vid polhem, ringer emelie & frågar vart hon är. hon kommer & möter mig & vi går upp till hennes klassrum en snabbis. eller jaa det blev nästan en timme :P men aa.
sen skulle vi gå & möta emma&bea vid ica söder, men vi var så hungriga så vi gick in på La familiga & köpte kebab. ringer emma & säger att dom kan komma till oss om dom vill.
så försökte jag guida dom rätt, men det var inte världens lättaste med tanke på att dom var vid fel ica x) haha.
men tillsist hittade dom rätt, så käkade vi upp & begav oss till tbs.
där utanför stog redan alicia & pamela & nåra till.
så gick vi in & skulle hämta min biljett, men vi var ju tidiga så vi fick vänta ett tag. så kom lite mer folks & så.
trodde allt var kört där ett tag, varför var du tvungen att säga nått?
aja, allt blev bra tillsist.

neej nu ska jag plugga ett tag, fortsätter skriva senare.

ha det bra.
puss&kram<3
// anna.

Kommentarer
Postat av: Alicia

YEAH ! :D
den dagen var oförglömmlig !

2008-01-22 @ 17:03:35
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0